söndag

2010-05-02 @ 12:37:06


Igår var det en ultimat bakisdag, var nog mer seg än bakis dock eftersom jag inte blev full ens i fredags. Somnade vid 5 pga idioten jag bor med som var tvungen att ha efterfest. Bad dem gå en gång, sen kommer de tillbaka... Hatar honom, så respektlös. Anyways så sov jag till 12 och man blir ju så seg om man sover länge på dagen tycker jag. Kollade film och tv hela dagen, Descent 2, jeesus vad vidrig den e ni måste se på både ettan o tvåan asbra skräckisar.

Nu blir det Strip iaf ska bli kul, får se om det blir gym efter även.

Kommentarer

Postat av: Anonym

varför bor du med honom om han är sån? o:

2010-05-04 @ 18:24:57
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback