Dagens mat

2011-05-04 @ 21:34:05


f: yoghurt, frön, hallon + kaffe
l: korvstroganoff med broccoli
m: tortellini med pesto

Kcal-mässigt precis lagom, så här är en perfekt dag för mig. Orkar inte svälta. Dock så borde jag inte äta pasta. Har så gott som slutat med bröd för länge sen (äter det max ett par ggr i månaden) och borde sluta med pasta. Funderar på att sluta helt med det i typ en månad för att se om kroppen märker skillnad liksom. Kanske gör det nästa vecka och resten av maj iaf.

Ska bli bättre att uppdatera, saknar ju bloggandet. Åtminstone skriva ner dagens mat och träning (lätt iofs eftersom jag aldrig tränar... måste bli bättre...).

Väger för tillfället typ 50 kg - bmi typ 19. Ska försökta gå ner till 48 under maj nu.

Kommentarer

Postat av: Miss Cupcake

jag har slutat helt med pasta och den största skillnaden jag märker är att min mage sällan är svullen. när jag äter pasta ser det ut som att jag ständigt är i femte månaden :P haha.

2011-05-06 @ 17:45:50
URL: http://misscupcake.webblogg.se/

Postat av: R

Åh jag trodde nästan att du hade slutat att blogga.. skönt, älskar din blogg, haha. ;P



(Vi är två som bloggar på samma blogg).

2011-05-06 @ 19:53:14
URL: http://hiddenlifestyle.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vad mycket du äter?

Du kan ju inget om kcal

2011-10-15 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback