Shit vad länge sedan!

2012-02-06 @ 12:23:09



Dear god vad länge sedan jag skrev! Saknar bloggen ibland men har inte tittat in här på ett halvår. Såg till min stora förvåning att jag fortfarande har några läsar varje dag! Sjukt!

Men men nu är jag tillbaka äldre och visare. Jag är 25 år och jobbar heltid som inköpare. Jag är lycklig och ska snart flytta till min nyinköpta lägenhet här i Sthlm. Vikten står still på min normalvikt, 53 kg till mina 1.62 meter över havet vilket ger ett bmi på 20.2, helt normalt alltså. Jag är dock trött på min onyttiga livsstil och otränade kropp.

Jag har slutat äta godis på veckodagarna och har börjat träna igen efter ett uppehåll pga knäskada. Måste dock ta det to the next level om ni förstår :) Planen är ingen extrem sådan men snarare att undvika bröd och pasta på veckodagarna och unna mig kanske en pastarätt och någon brödskiva på helgen och även lite godis. Träna minst 3 ggr i veckan och så fort det blir vår även lägga till promenader.

So here we go again!

Kommentarer

Postat av: ThinkThin

Välkommen tillbaka :)

2012-02-07 @ 11:57:32
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Postat av: alexis

tack!

2012-02-10 @ 21:25:19

Postat av: ninji.

vad kul att du skriver igen! pepp till dig & dina planer!

2012-02-19 @ 10:47:08
URL: http://smallparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback