godmorgon!

2010-05-22 @ 09:10:07


Nu får vi hoppas att smhi håller vad de lovat om 18 grader o sol idag som resten av Sverige (lr ni har väl ännu varmare än så har jag förstått). Ska iväg till gymmet så fort de öppnar vid kl 10 och gymma tills 10.45 typ o sen rusa hem o duscha för 11.20 kommer en kompis hit o hälsar på tills måndag! Det ska bli kul, blir nog glass på piren och picknick i stadsparken. Struntar i alla kcal i helgen, jag går ju inte upp av att äta normalt (gick ju ner över julen liksom). Hoppas baby kommer hem idag oxå så kanske det får bli utgång lr åtminstone en öl på en uteservering.

Alltså jag tror inte ni anar hur mkt jag längtar efter sommaren, höra att hela sverige har riktigt sensommarvärme o vi har 15 grader max o mulet/regn... Men jag hoppas det vänt nu!

Kommentarer

Postat av: Anonym

vi hade 26 grader i skuggan häromdagen, helt underbart<3

2010-05-24 @ 08:17:23
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback