trött...

2010-03-16 @ 11:38:27


Var väldigt svårt att somna 5 h efter jag tog sista fatburning pillret igår men men bara de funkar så! Ska ha mens imorn så kommer inte väga mig förrän om 1vecka o då jävlar ska jag väga 50 kg! Ahh jag e så motiverad! Funderar på att gå ner på stan o köpa ansiktsmasker nu. Sen blir det lunch, träning, middag och det vore så skönt att lägga sig i badet med en ansiktsmask och se på Weeds med pojkvännen. Är dessutom jättefint väder, men känns helt omöjligt att ta en riktig promenad när det är så halt och blött ute.

Kommentarer

Postat av: skinnylove

shit, tycker du fatburner pillrena gör att du inte kan somna? Eller vi kanske inte har samma? från topformula?

2010-03-16 @ 16:39:06
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Postat av: Anonym

varför skippa att väga sig när man har mens? man går ju liksom inte upp i fettvikt av det, haha.. fast okej om du äter godis pga menssuget förstår jag ^^

2010-03-23 @ 10:47:56
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback