Skinny summer

2010-03-30 @ 20:54:33


Jag vet att det låter som om jag skjuter upp det men jag lovar att när jag kommer från London den 12 april ska jag verkligen köra stenhårt. Tänker vägra äta skräpmat och godis o sånt och äta mkt mkt mindre portioner, speciellt frukost och lunch ska jag hålla kolhydratfria och kcal fattiga. Typ äggröra t frukost och ett äpple till lunch. Då gör det ju inte så mkt om det blir typ pasta till middag om jag dessutom äter liten portion. Sedan ska jag verkligen ta en pw 1 h och sen gymma minst 5 dagar/veckan. Sen när bf e borta i typ 10 dar ska jag verkligen rasa i vikt. Innan maj är över ska jag nå 46 kg, jag ska fan vara smal i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback