sämst

2010-05-01 @ 00:04:48


Omg värdelös valborg... En av mina roommates fick hem massa polare så vi bestämde oss för att stanna kvar här. men sen drog de snart vidare så vi satt kvar här ett tag innan vi skulle gå till elden som ingen var intresserad av anyways. Träffade en annan kompis på vägen som sa att allt var slut o elden var superliten så vi vände o gick till den första festen vi skulle gått till. Kommer dit o alla e supertråkiga. Jag gillar att träffa nya människor på fester, men seriöst... Har ni sett det avsnittet i Sex and the city när Carrie hamnar på en superstel fest med bara gamla tråkiga människor med samma sorts väskor? Så var det där och jag e verkligen inte en sån som trivs med att sippa rosé o prata om massa skitsaker... Jag blev dessutom illamående men ej full av cidern så jag var nykter, my god vad trist jag hade så jag drog hem. Ska nog bädda ner mig med lite rött te framför the hills I think. Hoppas verkligen er Valborg var mkt roligare än min puss på er!

Kommentarer

Postat av: Erika

Måste bara säga, gud vilken fin blogg du har!

2010-05-01 @ 21:55:26
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback