London snart

2010-04-09 @ 00:33:20


Gick hem direkt ifrån banketten o nu sitter jag här full o glad o försöker organisera min packning, går sådär... Jag suger på att packa (att jag e full gör det INTE lättare haha). Jag e så oorgansierad o grejar med 1000 olika grejer samtidigt. Jag tänker inte checka in någon väska så allt måste klämmas in i antingen en liten tygväska lr en typisk carry on väska med hjul som väger 3 kg men rymmer mer, ytterst svårt val. Antingen en väska som rymmer massa shopping kilomässigt lr en som rymmer massa shopping rent utrymmesmässigt. Haha vad jag flummar haha. Sitter iaf med 2 linnen o 2 tröjor, blir ytterligare en luvtröja sen om fetton får åka med så borde jag få ha 1000 lager kläder haha.

Jaja kanske slänger in lite fina bilder innan jag åker. Puss på er iaf!

Kommentarer

Postat av: I form nu

ha det så skönt i london nu! :)

2010-04-09 @ 12:13:29
URL: http://iformnu.blogg.se/

Postat av: Anonym

hoppas du slipper matproblemen i london. <3

2010-04-15 @ 09:06:39
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback