Godmorgon

2010-04-19 @ 10:32:48


Funderar om jag ska göra äggröra eller fruktsallad till frukost, tror att det får bli äggröra med en tomat och kaffe. Fruktsallad till sen lunch och sen rotfrukter i ugn till middag mm det ska bli gott. Kanske slänger in en kycklingfilé också. Tänkt ta en promenad bort till köpcentrumet och kolla lite och sedan blir det gym och core ikväll.

Alltså jag måste bitcha lite, jag e så himla sur på min så kallade bff. I fredags sa jag att vi borde hitta på något på valborg och försöka övertyga en annan kompis att komma hit. Hon sa väl inte så mycket och sen dagen efter ser jag på facebook att hon flera dagar innan tackat ja till att åka till någons sommarstuga! Och hon kan inte ens säga något. På min födelsedag fick jag ett sms hon kunde inte ens ringa... Och värst av allt igår efter strippen så frågade jag om hon ville följa med till a6 efter eftersom vi pratat om att åka dit den helgen. Då säger hon att hon var där dagen innan med sin pojkvän. Sen går vi ut och jag fortsätter bitcha om han jag bor med och att jag inte vill gå hem för att jag är så sur och hon säger inget alls. Man tycker väl att en normal människa skulle sagt till sin bästa vän att du kan väl komma hem till mig... Jag tänker inte höra av mig till henne längre jag orkar inte längre. Vi har känt varandra sedan vi var bebisar men hon har förändrats det är flera som sagt åt mig att hon är falsk och inte bryr sig om mig osv, kanske de har rätt... vi har varit ifrån varandra av och till i 3 år snart och det känns som jag kan ändå inte prata ut med henne, det finns andra kompisar som jag har mkt lättare att snacka med.

Well fuck it, solen skiner och jag ska dricka kaffe nu, livet är jäääkligt bra ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback