Morning

2009-09-18 @ 12:25:29



Oj oj oj vad dålig jag är äter som en häst och har inte gått sedan i tisdags! Varför kan jag inte bara äta mindre och ta åtminstone en pw/dag!? I mean wtf is wrong with me?!!! Jaja idag har jag druckit en naturdiet shake och en mugg kaffe. Blir nog en shake till senare och sen middag. Säg att middagen blir rätt stor typ 500 kcal och så resten = 750 kcal vore perfekt! Bf kommer hem om typ 45 min och sen drar han nog rätt snart igen efter det. Blir en shake och sen en pw på det. Eller så gör jag äggröra på 2 ägg det mättar ju fruktansvärt bra!

Kommentarer

Postat av: z

hon ser verkligen ut som en barbie i kroppen... kolla midjan! :O

2009-09-22 @ 03:36:12
URL: http://battlegrounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback