Hem i helgen

2009-10-15 @ 17:08:59


Vikten står stilla... Har inte så mkt  motivation att äta mindre när jag vet att jag kan äta typ vad jag vill, godis hur mkt som helst o inte röra på mig o väga 53 vilket är ett bmi på 20.4 o helt normalt o jag tycker oftast min kropp ser ok ut. Vi får se hur det går kanske får jag ett ryck - hoppas det annars blir det lättare i vår när långpromenader lockar, kanske borde signa upp mig o gå på pass typ spinning. Har man betalat gymkort känner man sig ju mer tvingad att träna o så är det ju inomhus o ingen blåst lr kyla som gör att man bli otaggad.

Jaja nu åker jag hem till föräldrarna kommer tillbaka på söndag. Lovar att uppdatera mer, det kanske får igång min motivation! Funderar även på att köpa lepigen igen...

Kommentarer

Postat av: danni ♥

53 kg är grymt!

2009-10-15 @ 19:39:45
URL: http://psycological.blogg.se/

Postat av: Tess

Hej tjejen!



När jag läser dessa diet bloggarna har jag alltid undrat varför i hela världen ni skippar proteiner som kyckling, fick, kalkon, keso os.v...



Testa ta bort POTATIS, PASTA, SÅSER, SÖTA FRUKTER os.v och jag LOVAR att du kommer nå din drömvikt.



Men var försiktig :)



Kram!

2009-10-19 @ 08:42:22

Postat av: Tess

Och på köpet får du tjockare hår, bättre hy, bättre naglar och mer energi :)

2009-10-19 @ 08:43:13

Postat av: alexandra

hej alexis! har du någon mailadress? har ett mail till dig...

2009-10-19 @ 21:09:45

Postat av: LISEN

HUR BESTÄLLDE DU LEPIGEN?

VAR?

VAD FICK DET FÖR FÖRDELAR/NACKDELAR?

SNÄLLA SVARA OCH OM DU INTE VÅGAR SVARA HÄR SÅ KAN JAG GE MIN MAIL

JAG BEHÖVER HJÄLP

2009-10-20 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback