Natalia

2009-11-04 @ 10:27:03



Man inser verkligen hur mkt man saknat bloggat när man tar upp det igen, ska verkligen bättra mig för det är ju kul! Har precis avslutat frukosten, ska köra lite yoga nu o duscha o sen iväg o plugga i biblioteket - kan verkligen inte koncentrera mig här o tenta på fredag... Där riskerar jag inte att äta för mkt heller! Har brett en dubbelmacka (nåt bröd från fazer, en skiva är 75 kcal o så totalt kanske 200 i en dubbel). Så när det är dags för middag har jag ätit ca 450 kcal o borde inte komma långt över 1000 kcal idag. Jag är inte så noga med att räkna men har alltid en hum om ungefär hur mkt jag ätit. Siktar på att ligga på runt 1000, inte för lite för det funkar inte så bra på mig.

Har 8 lepigen kvar så jag tänker köra 4 dagar stenhårt nästa vecka dock. Har även lite naturdiet kvar så det får nog bli frukost o lunch, vi får se.

Kommentarer

Postat av: Anonym

vad duktig du är. <3

2009-11-06 @ 10:04:08
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback