Um...

2009-05-27 @ 23:04:51
Usch imorn bitti är det dags för mig att släpa mig själv till ungdomsmottagningen för att förnya recept på p-piller. Hatar verkligen att gå dit och sitta i väntrummet. Tryckt stämning och alla kollar på varandra och undrar vilka som har herpes och om någon är med barn osv (jag själv inkluderad...). Jaja bara att bita i det sura äpplet och göra det, valet är ju p-piller eller barn... Känns inte som ett svårt val direkt där! Well nu ska jag nog göra mig iordning för att sova, godnatt på er!


Gud måste hon se så himla fin ut även utan smink... So not fair...

Kommentarer

Postat av: thinspo

Usch, jag hatar också UM ><

2009-05-28 @ 07:23:42
URL: http://themana.blogg.se/

Postat av: Fia

Ja gud de är hemskt att sitta där :S Usch alla tror ju att de är nått allvarligt fel med en :P hehe men hopps de går bra :D

2009-05-28 @ 20:29:01
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback