Läs detta!

2009-05-19 @ 12:56:08
http://blogg.aftonbladet.se/beautifulones/2009/05/1212873#comments

Såg det här på Annikas blogg på Aftonbladet och jag kan inte mer än hålla med. Just hennes historia passar väldigt bra på mig, men läs igenom de andra läsarbreven också det är otroligt intressant. Och jag som inte har äs... Usch jag kommer aldrig erkänna att jag har det, men det låter ju så mkt värre när man läser om det sådär, mkt värre än att jag mixtrar lite med maten och har ett osunt förhållande till mat. Mat för mig är inte näring, det är ett beroende så är det bara och jag hatar det...


Kommentarer

Postat av: Miss X

Jag blir lite ledsen när jag tänker på hur det är. Jag har verkligen accepterat det, att mat kommer vara en del av mitt liv, och att jag alltid kommer att tänka på det... Liksom att mat är fienden, och även om man tillåter sig själv någon gång att äta något man annars så strikt förbjuder, kommer man på något sätt att kompensera för det...



Hoppas det går bra för dig sötis! Du är bra du!



kram!

2009-05-19 @ 15:28:03
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback