Feeling better

2009-05-21 @ 22:54:03


Ok jag hoppar inte runt som de på bilden men jag mår bättre. Åt lite glass till frukost (ca 150 kcal) och sen dess har jag endast fått i mig lite fun light och vatten, kan verkligen knappt svälja och känner ingen hunger eller sug, snarare lätt illamående. Lär ju åtminstone gått ner lite vattenvikt, måste se denna förkylning från den ljusa sidan.

Tog två alvedon tidigare och sov 1 h efter att ha gråit mig igenom mitt skypande med bf och ringt och beklagat mig för mamma  (är det bara jag som blir löjligt dålig när jag är sjuk? Jag gråter, åmar mig och gnäller konstant...). Anywho, nu mår jag ganska bra och ska försöka somna. Har laddat upp med alvedon bredvid sängen också, jag får nästan alltid jätteotäcka mardrömmar och när jag var mindre kunde jag mer eller mindre gå i sömnen och yra - jätteläskigt. Jaja nu ska jag sova och vakna och må som en prinsessa igen även om jag är glad för mindre hunger och allt det där.

Ps såg ni klart dokumentären om den tjocka kvinnan som gick på femman? Min tv dog så jag såg bara 30 min eller så. Shit bmi 113 och jag gnäller för att jag har typ 19.6...

Kommentarer

Postat av: Miss X

Krya på dig sötis!

2009-05-22 @ 00:07:27
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Postat av: Emily

Jag såg det programmet. Det var verkligen tragiskt. Egentligen borde man inte klaga på de få kilon man vill bli av med, när det faktiskt finns människor som henne.

2009-05-22 @ 07:14:43
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback