Börjar bli frisk...

2009-05-24 @ 13:10:34


Usch jag känner hur min förkylning släpper vilket ger mig dåligt samvete att jag inte pluggar när jag nu orkar och all hunger kommer tillbaka. Är redan lite småhungrig och framförallt sugen på något att äta. Och sugen har jag inte varit sedan i onsdags... Faaan! Tänk om allt matsug och hunger bara kunde försvinna. Jag går ner igen och jag vill verkligen inte gå upp igen. Jag vill bara bli smal, till vilket pris som helst. Jaja inget att göra, nu när jag börjar bli frisk får jag väl börja äta riktig mat igen, men ska försöka hålla mig till flytande några dagar till. Och så ska jag börja jogga och ta pw så fort jag känner mig 100% frisk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback