Behöver inspiration

2009-05-27 @ 11:44:51


Presentationen gick väl ok, vi var rätt dåliga men fick våra 3 p så whatever. Nu sitter jag och väntar på att bf ska komma hem så vi kan skypa lite. Han ska på liten road trip så vi kommer inte prata så mkt förrän söndag, så bäst att passa på. Sen ska jag ut i stormen på en pw tror jag, är sol iaf! Ska nog passa på att köpa toning på ica, såg att det är extrapris och jag behöver ju snart färga lilla utväxten och ljusa upp det lite mer innan sommaren. Jag älskar verkligen L'oreal Casting intensivtoning. Jag tar en av de ljusaste och det ser verkligen ut som att man varit i Spanien en vecka, lite solblekt liksom. Sen ska jag leta vidare på stan efter hårinpackningen jag vill ha. Så det blir perfekt, först lite motivation och sedan lite shopping av skönhetsprodukter!

Kommentarer

Postat av: Fia

Okej jasså härligt med road trip de skulle jag vilja testa på :P



jag är 162cm lång tror jag. :S åh jag vill gå ner allt till imorn :S

2009-05-27 @ 14:25:00
URL: http://stressed.blogg.se/

Postat av: <---

Lycka till med håret.

2009-05-27 @ 17:04:55
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback