The Hills

2009-03-14 @ 14:21:41








De har verkligen olika kroppar, men jag tycker att alla passar precis som de är. Lauren är större än vad jag normalt (alltså hon är ju inte stor, men ni förstår) gillar, men hon passar så tycker jag, hon hade nog inte passat som en size 0. Heidis bröst är hemska, hon var så fin i säsong 1-2 när hon var betydligt plattare. I säsong 2 var hon allra finast tycker jag. Audrina har en sjukt snygg kropp otroligt vältränad, får mig att vilja göra situps! Men nu när hon är så smal så ser man verkligen att hennes bröst är fejk och i sidled så ser hon lite rolig ut, tycker ni inte? Whitney trodde man skulle se smalare ut i bikini för hon är ju väldigt smal, men hon ser jättebra ut på bilden tycker jag!

Eftersom jag inte pluggar ska jag nog städa rummet ordentligt och dammsuga, sen några situps. Hur många situps gör ni per dag? Jag vill inte få magrutor bara en Audrina mage, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback