Överkänslig?

2009-03-30 @ 17:52:32
Så, det var nära att jag började bråka med min pojkvän över skype igen om min födelsedag. Jag fyller år på lördag, men han kommer inte vara här för hans bror ska komma och hälsa på honom. Han förklarar det med att han glömde bort att jag fyllde år den 4e när hans bror bestämde sig för att boka biljett ner. Vi har redan bråkat om detta en gång så jag trodde att jag var över det. Men så nämner han att de ska fira en kompis därnere imorn som fyller 21 och jag kunde ju inte låta bli att tänka och säga att det är ju kul att han firar den kompisens födelsedag iaf...

Vi bråkade aldrig men jag låg helt tyst och sa mest att jag var besviken som fan på honom för han vet att jag inte har några av mina bättre kompisar eller min familj i närheten. Jag har kompisar här, men inga nära vänner som verkligen bryr sig. Så han borde förstå att jag kommer känna mig ännu mer ensam än vad jag gör alla andra dagar då... Han sa att han hade jättedåligt samvete och bla bla bla. Bullshit tror jag iaf. Han har bara bett om ursäkt för det nu och förra gången vi bråkade över det.

Så är jag överkänslig? Eller får jag reagera såhär utan att betraktas som ett overly possesive freak? Hur hade ni reagerat?

Kommentarer

Postat av: Annie

Oj kanske skrev fel. Själva smoothien är inte färdig men du köper en färdig bärmix (antingen gulafrukter typ ananas, papaya ovs eller röda typ jordgubbar + hallon). Dessa finns på t ex coop och det är bara att mixa som vanligt med youghurt, juice eller liknande.

2009-03-30 @ 18:51:57
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback