Naturdiet

2009-03-10 @ 21:29:40
Nu är jag tillbaka hemma igen. Ätit på tok för mkt nu när jag var hos föräldrarna, men nu har jag köpt naturdiet och ska köra det och lepigen i 8 dar. Tänkte ta 3 påsar/dag och ev soppa eller en riskaka om jag håller på att dö av hunger. Måste också dricka en mugg kaffe på morgonen så blir nog max 400 kcal/dag. Kanske man kan få Nicoles nyckel- och bröstben sen... Haha. Naturdiet var jättebilligt där jag köpte det, såg det för 220 nånstans förut och här kostade det 185 enligt prislappen, men enlist kassörskan så blev det bara 169! Sjukt bra ju! Jag känner mig jättepeppad nu. Hur har allt gått för er? Jag har 3 kg kvar nu och jag hoppas att jag blir nöjd då. Nu ska jag läsa lite bloggar och kanske packa upp.




Kommentarer

Postat av: Mysan

Vart köpte du din naturdiet nånstans då=)?

2009-03-11 @ 18:05:14
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback