Nagellack

2009-03-06 @ 16:44:10




Jag satt precis och räknade på när det var jag målade naglarna och kom till min förvåning fram till att det gått 5 dagar nu och det ser fortf bra ut! Brukar gilla Essie för att det håller i 1v, men nu har jag Mavala (pga snålhet och att det inte säljs Essie där jag bor) och det brukar inte alls vara så bra. Så mitt överlack måste vara fantastiskt helt enkelt. Det kommer dessutom från Depend så dyrt kan det ju knappast ha varit, har dock målat ett extra lager för typ 2 dagar sedan - så tips bara!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Utan under- och överlack sitter inget nagellack bra, tycker jag. It's a must

2009-03-06 @ 17:16:43
URL: http://thejosie.blogg.se/

Postat av: pam

Det är ändrade planer. :) Jag kommer fortsätta blogga men hur ofta kan jag inte säga. :)



<3

Hoppas att allt är bra med dig, tuss?

2009-03-06 @ 20:26:51
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback