Mat...

2009-03-22 @ 16:30:02


Känns som jag inte gjort mkt annat än ätit i helgen. Jag har inte ens hållt igen det minsta, har stuffat i mig allt som kommit i min väg. Ser tom framemot veckan att äta mindre o träna som en galning. Sen är det otroligt dåligt timat att jag 1) kommer ha mens i veckan, say no more liksom... och 2) kanske åker till sthlm och hälsar på en kompis vilket betyder fika på stan och massa onyttigt säkert. Sen efter det måste jag verkligen hålla igen, det är verkligen snart sommar ju!

Kommentarer

Postat av: sandra

svar; nej det vill jag inte påstå. jag har enorma benmuskler, så jag vill verkligen inte heller ha större muskler. Det bränner ju mest fett för att man rör sig så mycket, men jag tror att magen är enda stället man får muskler på. Iaf på mig :)

2009-03-22 @ 19:41:50
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback