Gravid igen

2009-03-05 @ 23:47:15



Kul eg att hon är gravid igen, men av helt egoistiska skäl såg jag framemot (tragiskt nog) till att det snart är sommar och man får se massa snygga bilder på Nicole i shorts och linne, jaja... Jag överlever nog ändå. Sjukt kul att hon hon lyckats bli gravid trots att alla tyckt att hon var för smal båda gångerna, spec första gången givetvis. Klart att hon var sjuk, men kanske inte var så illa som alla trodde ändå. Nej nu måste jag nog sova, mamma varnade att hon skulle börja dammsuga vid senast 9, jag ser detta som en chans att vända tillbaka dygnet lite grann. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Joanna

svar: tack! jo jag är hemma hela tiden och umgås inte med folk. och för mig blir det oftast jobbigare att träffa folk, särskilt under längre tid. igår i skolan började det bli rätt jobbigt i slutet och jag tänkte att jag måste härifrån - innan jag exploderar!



men sen på eftermiddan gick det som sagt bra :) fast vart lite rädd ett tag när han ville att jag skulle käka middag där men det slapp jag, så allt sluta ju bra :)



kramkram

2009-03-06 @ 07:50:56
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback