Godmorgon

2009-03-11 @ 07:50:40
Fick en fråga från lisen som jag svarar på här:

hur fungerar lepigen? vad är det? hur får man tag på det? ska du äta under 1000 kcl varje dag för resten av ditt liv då kommer du dÖ?

Lepigen innehåller massa naturliga växtextrakt och grejer som ökar ämnesomsättningen, dämpar hungern och ger energi (genom att det är koffein i). Viktigt att påpeka är att den lepigen som jag har inte innehåller ephedra (som man gör efedrin av), det finns att köpa lepigen med ephedra. Finns att köpa lite överallt, men jag köpte den på

http://mabrapostorder.se/se/art/lepigen-x-trong-90-kap-topformula.php

Och nej, jag tänker absolut inte äta under 1000 kcal/dag i resten av mitt liv bara tills jag når min målvikt vilket jag snart gör. Sen tänker jag äta så mkt som jag kan för att hålla min vikt, säkert omkring 1500 kcal/dag det märker jag.



Kommentarer

Postat av: Furiniel

Känner du att lepigenen fungerar bra för dig? Är sugen på att prova, men vill inte kasta pengarna i sjön :)

2009-03-11 @ 10:40:38
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback