Frukost, snart stadium outlet

2009-03-06 @ 10:31:36


Har iaf önskat nåt halvnyttigt idag, inte dränkt i fett åtminstone. Allt tillagas med massa ägg, ost, grädde, smör och bacon här känns det som. Hur nyttigt det är vet jag inte, men jag får dagliga föreläsningar om hur kolhydrater är dåligt och fett är jättebra. Skönt att få ännu mer ångest bara för att jag äter en macka till frukost. Min styvpappa har helt snöat in sig på denna kost och fine det funkar för dem, men jag skulle aldrig kunna hälla i mig fett och säg inte sånt till en 22 årig tjej liksom. Jag får ångest av mat som det är! Sen säger han att jag är för smal samtidigt, vad vill han liksom?!

Nu ska jag dricka upp kaffet, läsa nån blogg, klä på mig och dra till en outlet med en släkting/kompis. Så roligt, när jag var typ 8 ville jag och min bästa kompis alltid vara med henne, men hon var ju för gammal för att hänga med oss och nu har vi faktiskt blivit kompisar - kul sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback