Bikini

2009-03-05 @ 23:29:58


Behöver jag ens säga att jag hatar att leta efter bikini..? Eg vill jag bara beställa online, men det kan ju bli fel stl så lätt då. så då är det bara att in i provrum, med kritvid hud, stripigt hår (känns alltid stripigt i provrum, sjukt) och 1000 bikinis i lika många olika stl som aldrig passar - och på det dessutom LYSRÖR! Borde lätt förbjudas. Ska fortsätta kleta in mig i min dove summer glow fram tills det är dags. Och där kommer problemet med timing dessutom. Vill inte köpa nåt i April som jag hinner tröttna på innan sommaren, men samtidigt är det då som bikinisarna kommer ut i affärerna i alla stl. Kan annars vänta till maj och allt e slut... Måste dessutom gå ner i vikt innan och se till att hålla den sommaren (och livet...) ut för att bikinin ska passa.  Gud vad mkt tankar kring nåt så trivialt som en bikini triggat av en bikinibild av Nicole - haha, sjukt att jag kan sova ens och att mitt huvud inte bokstavligt talat exploderat än!

Kommentarer

Postat av: mg

Usch, det är så jobbigt med bikinis :( <3

2009-03-05 @ 23:42:26
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback