Soft kväll

2009-06-15 @ 00:37:25


Ikväll flyttade tjejen in som ska hyra i andra hand. Jag har aldrig liksom riktigt umgåtts med henne förut och speciellt aldrig med bara henne. Vi satt och snackade om allt möjligt i 6 h! Sjukt! Blev mat "dessvärre", makaroner och köttbullar, ca 500 kcal antar jag så typ 750 idag, asbra, lagom ändå med tanke på att jag var rätt aktiv första delen av dagen. Imorn ska jag försöka ta mig i kragen och jogga, måste hitta nån annan löprunda bara, den andra var ju så perfekt! Hatar att springa bland massa folk, men men. I värsta fall en långpromenad - så länge jag rör på mig känns det som. Imorn är hon borta större delen av dagen så jag käkar nog ensam, kör flytande fram tills middagen om jag käkar med henne.

Kommentarer

Postat av: tess

Heej!! Jag har inte skrivit på aslänge, så jag tänkte bara skriva och fråga hur det går för dig? Hur äter du? Hur går det med vikten? Livet i övrigt?

Tänkte försöka börja skriva lite mer igen... för motivationen och så, har inte gått ner nåt sen sist och nu vill jag komma igång!

2009-06-15 @ 02:23:51
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback