Lite mer update

2009-06-30 @ 15:37:58


Shit man blir nästan tokig av att inte få blogga! Har varit lite småbusy och när man inte har en dator i sitt rum som alltid står igång så blir det inte av att läsa bloggar heller, kommer ju knappt ihåg adresserna till alla ju! Sen vågar jag ju inte gå in på viktminskningsbloggar på mammas dator direkt. Men nu provar jag anyway - ska nog klara av att radera alla bevis haha!

Vikten och mat går det väl sådär med - har inte vägt mig sen jag kom hit, lr en gång typ första dan bara. Vägde 52.5 då efter frukost och massa dryck så strax under 52. Sen dess har jag väl inte ätit nyttigt men små portioner och inte överdrivet onyttigt  - inget godis och inte mer än ett par glassar. Och med tanke på hur mkt jag hetsade förut så kanske jag tom har gått ner. Har inte rört mig knappt alls som jag tänkt mig pga den extrema hettan men jag ska ta mig i kragen och ta fler kvällspromenader jag lovar!

Hur som helst, jag fortsätter uppdatera då och då så kika in ibland om ni är nyfikna. Tänkte passa på och väga mig imorn bitti (mamma jobbar då och hennes sovrum står vågen i så det e svårt att komma åt annars). Det allra bästa är iaf att när jag är hemma bland folk hela tiden så tänker jag inte alls på mat så hetsa är inte ens nåt jag tänker på - vilken jäkla befrielse!
Siktar iaf på att komma under 50 i sommar - på ett hälsosammare sätt! Det ska gå, bara ca 3 kg lr mindre än så - lätt som en plätt va`? Nej gud vad jag pladdrar nu ska jag försöka hitta på nåt. Hoppas ni har en bra sommar!

Kommentarer

Postat av: <---

Lycka till med att gå ner... det kommer du att klara

2009-06-30 @ 16:53:34
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback