Packar...

2009-07-08 @ 22:42:59


Usch hatar att packa... Har varit på väg att börja i typ 1 h men fastnade framför datorn. Måste ta tag i att lägga till era bloggar i länkar nu när jag inte har mina favoriter kvar (min dator e paj så jag använder mammas lr pappas bara...). Får bli när jag kommer tillbaka då jävlar ska jag fixa det. Har ju glömt bort typ alla adresser på de jag kollade så ska sätta mig ner o tänka till. Medans jag e borta kan ni ju lämna en kommentar så jag har massa rolig läsning när jag kommer tillbaka! Jag slänger nog in ett inlägg imorn bitti o sen passar jag nog på när bf jobbar 2 av dagarna innan vi åker på tisdag.

Nej nu e det dags att ta tag i eländet! Godnatt på er darlings!

Kommentarer

Postat av: Zombie Grrrl

Du är så söt :) tack, du kan verkligen få mig peppad! Nu har jag precis gått upp, regnet bara öser ner - helt sjukt :O Lyllos dig som ska till Mallorca, vill också dit. Är ju lätt att klämma in "smygmotion", gå o kolla affärer o bada/simma :) Kom hem snart igen :) Pepp-Kram

2009-07-09 @ 07:37:12
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se

Postat av: <---

Hej.

Jag skulle vilja rekomender bloglovin till dig. Det är en seida som håller koll på dom bloggarna som du följer. Då kan du läsa dina favorit bloggar på vilken dator som helst.

www.bloglovin.com

2009-07-09 @ 10:48:35
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback