Träning

2009-02-20 @ 17:07:20


Haha nu har jag kört hip hop abs och jag kan bara skratta åt mig själv. Jag har ingen koordination över huvudtaget, jag såg antagligen ut som en 13 årig pojke som inte hade nån koll på sin kropps rörelser överhuvudtaget. Men det var jättebra workout - jag rekommenderar den verkligen starkt. Man blev sjukt svettig och man använde verkligen sina magmuskler. Gjorde lite situps och push ups sen oxå. Jätteskönt nu efteråt även om jag säkert får träningsvärk imorn, men lätt värt det. Ska börja köra det här varje morgon lätt, 500 kcal borta sådär bara. Om jag då äter 800 kcal så blir det bara 300 i slutändan och då räknar jag inte ens med den vanliga metabolismen - wonderful!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar workouts!

Försöker inte gå ner i vikt men gud vilka snygga muskler man kan få. :)

2009-02-20 @ 17:46:36
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Postat av: J

Åh Nicole, så jävla snygg!

2009-02-20 @ 19:21:55
URL: http://feebleness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback