Sömnsvårigeheter

2009-02-25 @ 02:51:31


Jag har aldrig haft problem med sömnsvårigheter förut. Men ända sedan min pojkvän flyttade och speciellt nu den senaste veckan så har jag haft enorma problem med att somna. Det spelar ingen som helst roll hur trött jag är, jag ligger och tänker på allt möjligt, vikt, att jag är tjock, hur mkt jag saknar min pojkvän, kommer min bästa kompis och jag vara kompisar på riktigt igen...? Frågorna ligger där, och enda gången jag låter dem komma upp är när jag försöker slappna av och sova antar jag.

Förlåt för ett mini-psykolog inlägg. Jag är bara så trött och jag vet inte när jag ska lyckas sova ut och vakna utvilad nästa gång. Usch så har jag druckit 2 glas vin idag också ca 200 kcal och nu ligger jag och känner mig tjockast i världen. Ska festa imorn dessutom, jag kommer gå upp så himla mkt i vikt! FAAAANN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback