Love

2009-02-19 @ 19:27:47




Just nu är livet ganska jobbigt. Det är definitivt därför som jag väljer att lägga allt fokus på bantning. Klart att jag vill gå ner i vikt men jag hade nog inte försökt så mkt om inte mina två kärlekar i livet flyttat härifrån. För det första så pluggar min pojkvän som jag varit tillsammans med i 2 år utomlands den här terminen. Han kommer hem typ 1g/mån så det känns uthärdligt även om jag saknar ihjäl mig efter honom. Men ännu värre är att min bästa kompis, som jag varit vän med sedan vi var bebisar har flyttat till Australien på obestämd tid. Eller ja, visat går ut om ett år men hon kommer leta permanenta jobb där och även om hon inte kommer stanna där så kommer hon nog aldrig bo i Sverige. Jag kommer dock aldrig lämna Sverige permanent. Jag är för nära min familj för det. Så det är ganska jobbigt i mitt huvud nu. Tänker jag inte på henne så tänker jag på mat (antingen för mkt mat lr avsaknaden av den...).

Men jag håller huvudet högt, siktar på att se glaset som halvfullt snart och se till att jag väger 46 kg när den underbara, mer än någonsin efterlängtade våren kommer.

Kommentarer

Postat av: lise

ok, tack :) är man bunden till något då ? eller är deet lixom engångs priset? jag är 164. :)

2009-02-19 @ 20:02:54
URL: http://xia.blogg.se/

Postat av: lise

ska försöka att klara 10 dagar, minst 4 eller 7 :)

2009-02-19 @ 20:24:02
URL: http://xia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback