This annoys me

2009-04-06 @ 21:21:59
Först får hon ta massa skit för att hon är tjock och bla bla bla.



Sen får hon skit för att hon gått ner för mkt i vikt?! Vem fan skulle inte svälta ner sig till anorexiagränsen efter att få utstå pressens personliga och fruktansvärda påhopp. Precis som Mischa så är hon päronformad och ja hon hade ganska stabbiga ben där, men so what?! Låt folk vara! Sure att de är offentliga personer och jag tycker att man måste få stå ut med en hel del, men ibland går det till såna överdrifter bara. Sorry för ett argt inlägg men jag blir verkligen upprörd när jag läser och ser sånt här. Och så skyller de äs på kändisar... As if! De skulle inte vara skitsmala om inte media tog bilder när de nyss ätit, fött barn, varit på semester eller bara i en taskig vinkel som får dem att se ut att väga 5 kg över anorexigränsen.



Jag tycker iaf att Jennifer är sjukt vacker och det har jag tyckt hela tiden sen "Jag vet vad du gjorde...", med några extra kilon eller inte! Nu ska jag borsta tänderna och så ska jag lägga mig och se på Buffy tills ögonlocken faller ihop på mig. Buffy rules! Synd att säsong 6 är så jävla sorglig nu bara...

Kommentarer

Postat av: Furiniel

Jag håller med dig, media är fan helt knäppa. Stackars alla kändisar :(

2009-04-06 @ 21:36:56
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Postat av: Love

Jag läste med om det häromdagen. Folk har typ sagt - Jag vet vad du åt förra sommaren, mm till henne :/ Helt sjukt!

2009-04-06 @ 21:44:35
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: Love

Ja, jag säger detsamma. Men jag tror verkligen att man skulle reagera så. Tyvär :( Ganska tråkigt att dom inte får se ut hur dom vill. En del av kändisarna ser faktiskt bättre ut i normalvikt än undervikt.

2009-04-06 @ 22:05:12
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: Furiniel

sv: Ja, det bästa vore att skaffa en sån våg de använder på sjukhus, men det lär kosta en del :( Mått är ju jättebra, men jag tycker att det tar längre tid att se skillnad på måttbandet om man jämför med vågen.

2009-04-06 @ 22:36:39
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Postat av: tess

tycker också att det är så himla dubbelmoral att håna dem när de är tjocka och vara arg när de är smala... ´precis som du säger, inte konstigt att de går ner när tidningarna skriver att de är tjocka!



Detox tänkte jag köra i två dagar, allt enligt en artikel jag hittade med lite tips om en kort detox, av Anna Skipper. Gillar ju inte konstiga sätt att gå ner, men det här ska ju vara bra för kroppen och verkar helt safe. Kommer att lägga upp alla detaljer sen, vad jag äter hur det känns och så. Kommer dricka fruktdrinkar och kanske äta lite frukt :)

2009-04-06 @ 23:46:44
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback