Spricker upp

2009-04-21 @ 11:54:06


Har varit i skolan en snabbis och nu verkar det som om solen kommer fram. Bra då kanske jag lyckas motivera mig till att ta en promenad. Måste handla bär och bananer också ändå, kan lika gärna ta en omväg på 5 km då haha! Gjorde världens godaste smoothie imorse till frukost - en halv banan, hallon och lite apelsinjuice bara 100 kcal! Ska köpa majskolvar nu och äta till lunch tror jag, hur mkt kcal innehåller en tro... hm? Nej oj, kollade upp det EN kolv innehållder 200 kcal! Sjukt ju! Skulle funka om jag bara äter en och sen äter mina rotgrönsaker i ugn sen då blir det 450 kcal och sen ett äpple till kvällsmat typ. Men jag väntar nog med majskolv tills jag kan ha smör på för det är sååå mkt godare!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Jo det går bara bra :) känner mig verkligen pepp till 100% ;D <3

2009-04-21 @ 12:07:15
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Postat av: tess

jag längtar typ tillbaka till min detox :P Nu får jag ju äta "vad jag vill" och det är inge spännande och känns inte lika viktigt att hålla. Jag måste komma på några nya regler att följa..

2009-04-21 @ 15:40:32
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback