Schysst snack

2009-04-13 @ 16:20:38


En skiva helgskinka och en c-vitamin brus blev det. Ska gå och handla snart och kan inte gå dit hungrig direkt. Typ 300 kcal so far idag och blir nog soppa eller naturdiet ikväll så max 400 idag tror jag. Kör vlcd fram tills fredag för det blev så mkt i helgen och lär bli massa nu i helgen också så jag måste balansera lite. Max 5000 kcal denna vecka - i genomsnitt 700/dag mån-tors och sen kan jag äta 1100/dag fre-sön. Låter perfekt i mina öron!

Nästa vecka kommer jag sikta på max 700/dag igen mer jämt utspritt och veckan efter det så siktar jag på ca 400/dag igen mån-ons för sen är jag borta torsdag och lär dricka massa och kommer ju behöva äta en del då. Fredag blir det säkert fyllekäk och lördag åker jag tillbaka hem så då blir det nog ca 700 den dagen igen och söndag blir det så lite som möjligt. Det är planerna för närmaste veckan. Är ju sugen på att fasta så det skulle ju isf bli nästa vecka. Men kanske borde köra en detox först för att inte chocka systemet eller en juicafasta kanske? Ah får se hur det blir.

Kommentarer

Postat av: tess

låter som att du har en rätt bra plan :) Jag tror att du klara det och 3 kilo tror jag att du kan gå ner :)!

Vad står vlcd för? Nånting med carb kanske :P?

2009-04-13 @ 18:41:40
URL: http://nuskdetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback