Samma vecka, damn

2009-04-23 @ 23:34:39






Där ser man vad kläder och vinklar kan göra för figuren! Blev inte av att gå och lägga mig, fastnade på facebook och chat med en skotsk snubbe som jag skulle flirta ännu mer med om jag var singel, he's so cute loves the accent!

Satt och bläddrade igenom en killes album från när vi var i Montreal tillsammans, fan vad jag saknar staden och den tiden. Spec nu när min pojkvän lever utbyteslivets glada dagar! Jag var så himla mkt lyckligare då, massa fest och kompisar. Staden är fantastisk! Delade rum med en killkompis, med bara en gardin som avskärmade rummet och den andra snubben jag bodde med var bartender och rökte gräs varje dag och tog kokain framför hockeyn. Ah good times...! Blir nog reunion till sommaren då en kille kommer från Canada hit och resten av gänget bor i Europa, kommer bli jättekul! Ska absolut inte väga mer än 46 kg då, sist de såg mig vägde jag liksom 56! Usch fy fan, mina armar på bilderna mot slutet... Det är vad Ben & Jerrys och Chips o'hoy gör med en kropp - and it's not pretty! Nej så mkt kommer jag bara väga igen när jag är gravid och typ 2 v efter haha! Sen under 50 resten av mitt liv.

Nej nu ska jag sluta pladdra och försöka sova kanske.


Kommentarer

Postat av: Ne

Ja, fast det var inte på träningscykel utan till och från stan, då tar man ju inte ut sig på samma sätt. Men jag hoppas på det bästa, hoppade lite hopprep nu ikväll också :)



Jääklar, på en vecka, helt sjukt! Men att klä sig rätt för sin kroppstyp gör sååå mycket! Är du dock smal kan du klä dig hur som, och det låter ju bäst ;)



Sov gott, imorgon blir en bra dag <3

2009-04-24 @ 01:14:56
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Postat av: Alexandra

snygga!

2009-04-24 @ 01:46:42
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback