Pete Doherty

2009-04-27 @ 21:03:58








Så tragiskt att han knarkar bort sin talang. Såg Babyshambles på Hultsfred förra året och jag har inte lyssnat på dem förut, men fan vad bra de var live! Såg Pete inne på området ett par gånger och han var helt borta, hög och full och på scenen sluddrade han bara när han pratade. Men när han sjöng, fan vad bra det var! Finns inte ord för det, de var så fantastiska. En av de bästa konserterna jag sett lätt! Snygg var han också, han är toklång och ser liksom charmig ut. Men samtidigt så såg han rätt skabbig ut. Återigen - otroligt tragiskt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

haha ojdå...hade lagt till din blogg i mina favoriter men la nog till den så att det inte blev någon uppdatering. Nu har jag fixat d...så nu har jag lite å läsa på din blogg (ca en månad :P)

2009-04-27 @ 21:22:32
URL: http://nuskajagbliskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback