Morgon

2009-04-24 @ 09:58:19


Är lite stel efter gårdagens joggnings premiär, men jag ska ut och ta en pw minst iaf. Vågen visade 49.5! Så det är ju jäkligt motiverande att fortsätta kan jag ju säga, känns som jag bevisat att man kan käka pasta och 800 kcal per dag och ändå gå ner, tror det är betydligt bättre dessutom.

Fan nu ska jag nå 48 innan Valborg, bara 1.5 kg och jag har gått ner 2 kg sen i måndags så det känns inte för mkt direkt är ju ändå 6 dagar kvar. Ska fortsätta såhär, kanske någon liten belöning på lördag som en glass (från gb så det är limiterad mängd knappast b&j)!  Oh då får jag köpa bikini innan maj kanske! Om de ens har jag kommit ut i butik än iofs. Sen har jag förhoppnigsvis bara 2 kg kvar att gå ner innan mitt mål och får köpa vårkläder, jag sikar på att nå det i mitten av maj nu.

Ah jag känner mig så peppad, bara 3.5 kg kvar! Jag är under 50 strecket, äntligen är jag det igen! Nu ska jag se till att ha en jäkligt bra dag idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback