Kcal/dag

2009-04-11 @ 09:51:26

Enligt min obsession sida

http://www.healthyweightforum.org/eng/calculators/calories-required/

där man kan räkna ut hur mkt man måste äta per dag för att gå ner x antar kilon på x antal veckor så kan jag äta mellan 700 och 850 kcal/dag för att gå ner 5 kg på 7 v. Så nu jävlar ska jag inte gå över det.  Lär göra det när pojkvännen kommer men jag ska äta mindre och träna mer innan han kommer och när han är här ska det bli långa promenader med honom. Sen ska jag äta lite och säga att jag inte äter socker nu innan sommaren pga att det var så onyttigt i påsk och att socker är onödigt eg. Så det blir inga efterrätter eller godis och sånt när han är här. Bara "onyttigare" mat - inget junk food men det blir ju ändå middagar som inte består av naturdiet och morötter direkt. Ska äta liten frukost, äpple till lunch och sen liten portion. Då borde det inte bli så farligt. Sen blir det stenhårt när han åker hem igen. Nu jävlar säger jag bara, jag ska nå mitt mål innan sommaren det finns inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback