Jealousy

2009-04-29 @ 14:31:47


Blir ni lätt avundsjuka eller svartsjuka? Jag försöker verkligen att inte vara en svartsjuk flickvän, men ibland när jag kollar igenom bfs foton på facebook så kan jag bli rätt svartsjuk om jag ser att han kramar eller har armen om samma tjej på flera foton. Hatar mig själv för det, inget attraktivt personlighetsdrag direkt! Och nu är jag avundsjuk också! Bfs bästa kompis ska åka ner över hela långhelgen, vilket är andra långhelgen han är där = han träffar min pojkvän oftare och mer än vad jag träffar honom. I know I'm fucked up eftersom jag blir avundsjuk för sånt här, men det känns bara töligt, om ni förstår?

Långt bitch inlägg jag vet men måste ventilera mig. Borde återinviga min gamla dagbok men jag tycker bättre om att skriva på datorn, tycker inte om att skriva förhand. Nu ska jag nog roa mig själv med att prova outfits till helgen ska försöka minimera packningen. Imorn blir det iaf overallen! Älskar min overall!

Kommentarer

Postat av: tess

klart du kan skriva om sånt också! Man skriver ju typ 5 ggr om dan om vad man käkar och massa privata tankar om det, då känns det konstigt att utelämna annat som är viktigt för en. Nej, avundsjuka och svartsjuka är inte kul. Själv har jag som tur är inga större problem med det :) Hoppas du inte tänker för mycket på det, det är förmodligen just bra svartsjuka det handlar om när det gäller killen!

2009-04-29 @ 22:53:13
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback