Handling

2009-04-20 @ 17:07:41


Köpte massa morötter, citron, äpplen, kiwi, apelsinjuice och körsbärstomater. Efter att ha bara ätit 2 äpplen idag och gått en pw 1h så gjorde jag en smoothie när jag kom hem med en halv banan, en kiwi och lite juice - hur gott som helst. Glömde köpa bär, så jag måste handla mer imorn så jag kan göra mig en fruktsallad imorn till lunch. Ikväll får det bli sallad med tomat, gurka, spenat, sallad och broccoli. Blir nog ca 100 kcal där och hittills har jag ätit ca 250 kcal så kanske 350 totalt. Kanske blir soppa senare om jag är hungrig och jag funderar på att hälla upp körsbärstomaterna i en skål på rummet som jag kan äta som plockgodis!

Nu ska jag försöka streama lite serier, ciao bellas!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Toppen med tomater som snacks! <3 :)

2009-04-20 @ 20:41:27
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback