Bortbjuden

2009-04-26 @ 15:17:15


Blev bortbjuden på kvällsmat hos en kompis. Vet inte vad vi ska äta, skulle ta något hon hade hemma tyckte hon. Halvpanik givetvis, kan ju bli hur mkt kcal som helst. Jag hade ju planer på att äta max 400 idag och har redan ätit 200... Faaan! Men men kan inte isolera mig för att bli smal. Har dessutom bränt 400 kcal idag så jag får väl bara bita ihop. Inte hela världen eg. Jag är ju hungrig nu dessutom, ska ta ett äpple tror jag. Då har jag ätit 250 när jag kommer dit sen kanske det blir 500 eller nåt sånt så kanske under 800 om jag har tur!

Ps kolla tjejen till högers ben. Ew är det enda man kan säga, kolla hur hon tittar med avund på snygga Nicole!

Kommentarer

Postat av: tess

ät lagom bara så är det lugnt och du kommer hamna på ett bra dagsintag i slutändan :)! Under 800 är ju absolut tilräckligt, mittemellan asbra och normalbra skulle jag säga :P!

2009-04-26 @ 18:18:45
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback