Gym snart

2010-03-24 @ 11:54:17


Usch tränade inte igår pga att det kändes som om jag var på väg att bli förkyld. Idag mår jag bra dock så nu blir det gym. Ska konditionsträna i 1 h och sen köra lite armar. Sen ska jag nog vara duktig och köra lite core närjag kommer hem. Tränar helst magen genom att köra övningar på en matta och det vill jag inte göra på gymmet.

Ps kom precis på att min hårfärg är som Audrina och Olivia Palermos när de var blondare förut. Är 90% nöjd, måste tvättas en gång till i silverschampo tror jag men jag gillar att det är lite orange (låter hemskt med orange men ljusrött/blong, strawberry blonde på engelska låter bättre). Blir ljusare sen mot sommaren tror jag. Måste bestämma om jag ska orka bleka ögonbrynen lr ej bara...


Kommentarer

Postat av: elli

Åh det är så fint med strawberry blonde, skulle jag vilja ha men passar inte i det :(

2010-03-24 @ 21:24:30
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Postat av: Anonym

herregud vad fint! kan du inte visa en bild på dig i det?

2010-03-29 @ 17:48:03
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback