Core

2010-03-28 @ 11:15:13




Sjukt glad att jag ska gymma o gå på core idag och imorn vill ha deras magar. Fast om jag ska vara ärlig är min core (översta delen av låret, rumpan, mage och rygg) det jag är mest nöjd med. Har inte så mkt fett där och den är vältränad. Det jag hatar mest på mig är lätt mina armar. Sen skulle jag inte ha något emot om min ben såg ut som Allessandras men jag har åtminstone stl 25 i jeans så det är inte katastrof. Men armarna!! Ska ta en långpromenad nu och sen gym ikväll. Hoppas ni har en skön söndag, puss!

Kommentarer

Postat av: skinnylove

åhh, avundsjuk på dig som har strlk 25 :(

2010-03-28 @ 12:16:37
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback