working out

2010-01-11 @ 12:21:19



Jag ser verkligen framemot att börja träna. Har upptäckt ett annat gym nu som har pilates - älskar pilates! Ska köra det, yoga kanske (om det inte bara är att sitta o andas o så...), kanske body combat, spinning och step maybe. Jättetaggad. Dock mår jag inte helt 100 än. Fortf så hostar jag jättemkt och är täppt i näsan o snörvlar. Kan man träna då? Pilates o yoga måste ju gå ändå? Isf börjar jag med pilates imorn o kanske lite lätt gymträning i samma veva.

Kommentarer

Postat av: BadHabitPsycho

Tror iaf pilates och yoga är ganska lugnt, så det går nog bra:) Men det är bra träning!!

2010-01-11 @ 16:56:40

Postat av: Hedwig

Jag har också varit nära ätstörning, men har alltid lyckats prata vett med mig själv. Jag ska också försöka gå ner hälsosamt. Äta normalt och aldrig vara hungrig, för det är då jag hetsar. Och träna reglbundet. Jag skulle kunna gå ner de där fem kilona på en månad, men jag vill ju gärna stanna där när jag är klar också och det gör man aldrig när man svälter. Som du säger, det är inte värt att bli sjuk bara för att bli smal.



Jag tror att man ska försöka använda sitt sunda förnut när det kommer till maten, för man vet vad som är bra och inte bra och hur mycket man bör äta. Att räkna kcal gör bara att man blir fixerad, precis som du säger.

Jag försöker äta var tredje timme, men ibland funkar det inte riktigt. Idag har det i alla fall gått superbra! :D



Vi får söttta varandra tycker jag, för det verkar som att vi sitter lite i samma sits :) Har läst din blogg ett bra tag och det är tack vare den som jag tänkte börja blogga.



Lycka till! :)

2010-01-11 @ 17:19:01
URL: http://fakeit.webblogg.se/

Postat av: ida

krya på dig , kul med pilates låer det som :)

snygg design !-ny ?

2010-01-12 @ 19:21:18
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback