Dagens mat

2010-01-14 @ 16:15:06


F: 2 mackor, kaffe - 300
L: 2 knäckemackor, te - 300
M: pasta, köttfärssås - 500

Totalt: 1100

Pilates - 200

900 kcal ungefär - helt perfekt! Har inte gått hungrig heller. Pilatesen var jättejobbig, skakade rejält i armar och mage! Men säkert fantastisk träning. Vill ha bättre hållning och platt, vältränad mage. I helgen får vi se om det blir några pass. Vågar mig inte på gymmet utan att nån instruktör visat allting först haha. Jag har aldrig satt min fot på ett gym tidigare så...

Kommentarer

Postat av: P

Nicole är bara för snygg :)



Hoppas du haft en bra dag! Ser kanon ut matmässigt! Har länkat dig nu också!



Kram

2010-01-14 @ 18:15:04
URL: http://supermodelthin.blogg.se/

Postat av: Hedwig

Nej, jag vill heller inte svälta mig. Jag vill inte bli sjuk bara för att bli smal, så långt ska det inte gå. Och det känns skönt att veta att någon annan känner samma sak :) Och man måste trots allt äta för att leva. Ingen orkar svälta sig hela livet och jag vill kunna leva när jag är 50 också. Plus att jag måste verkligen försöka få bra matvanor innan det blir dags att få barn. Jag vill inte föra över mina dåliga matvanor till mina barn, som min mamma har gjort på mig.

2010-01-15 @ 11:52:12
URL: http://fakeit.webblogg.se/

Postat av: Anonym

alltså din räkning stämmer inte , för en knäckemacak inehåller ca 50 k

2010-01-17 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback