Vägning/mätning

2010-04-18 @ 10:51:45


vikt: 54

byst: 87
under byst:73
midja: 65
höft:81
stuss:88
lår allra högst upp: 50
vad:34
överarm: 25.7
ovanför armbågen: 23

Ok usch vad hemskt det ser ut... Men det ska ändras. Kommer väga mig varje dag nu o mäta mig igen på Valborg tror jag blir bra då måste jag se skillnad. Hoppas att fram tills Valborg gå ner till 50. 54 låter för högt mkt e vattenvikt, jag har mens o åt som en gris igår så jag borde bara väga 52 så då borde 50 inte vara något svårt att nå. Hoppas på att få se en 4 nu! Jag tänker säga till alla att jag inte äter skräpmat, snacks (förutom på bio), glass, läsk eller godis förrän juni. Det e ju onyttiga saker det e ju inte konstigt att inte äta det eg! Sen ska jag till frukost äta max 200 kcal (tex 1 macka efter detoxen o kaffe, eller äggröra o kaffe lr havregrynsgröt o kaffe), lunch som jag alltid äter själv typ ska vara ca 200 oxå (typ samma som frukostalternativen eller frukt eller smoothie tex) o middag äter jag ju med andra så det blir ju normal mat men mindre portioner ALDRIG ta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback