Dagens mat uppdaterad

2009-11-19 @ 15:19:19



F: 2 polarbröd, kaffe - 250
L: banan - 100
M: potatismos, köttbullar o sås - 500

Totalt: 850 kcal

Sov visst till halv tolv, låg o halvsov vidare till halv ett... Sämst verkligen men jag har varit så trött i flera dagar så det var skönt att sova ut! Nu är jag dock väldigt seg pga att jag sov för länge men det gör inte så mycket. Borde tagit en promenad men vädret suger ju! Ska till skolan om 2 timmar o göra en layout labb, sjukt omotiverad får se om jag gör den imorn istället, lr nästa vecka. Ska nog fjäska lite för mina roomies o göra köttbullar ikväll, är så sugen på en riktigt hemlagad middag, köttbullar, potatismos, gräddsås o lite ärtor tror jag. Tar ju ett tag att rulla o steka så vi får se.

Uppd: jättebra dag - superstolt över mig själv!

Kommentarer

Postat av: Dannofino

bor du i en studentkorridor? :)

2009-11-19 @ 18:47:09
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback