Godmorgon

2009-05-26 @ 08:53:33


Nu ska jag stressa lite med uppsatsen, strukturera den lite och sen borde jag hoppa in i duschen och gå till skolan. Om jag ska sola och se ut som ett fläskmonster så ska jag åtminstone ha nyrakade ben så det ska jag ägna morgonen åt också.

Ps ni som kollar 90210, visst har både hon som spelar Annie och Silver på bilden gått upp i vikt? Värdelöst vetande, kollar ju igenom de gamla säsongerna av Beverly Hills och snart, mkt snart borde David och Kellys föräldrar få lilla Erin Silver, så lustigt.

Kommentarer

Postat av: pam

Ja exakt. :) Den där inpackningen rekommenderar jag verkligen. Lukten är liksom helt enastående också! Du kommer dö när du kör ner näsan i burken. haha.



Ja, jag har sjukt dåligt hår. Det har blivit otroligt bättre när jag använt inpackningen.



kramar

2009-05-26 @ 09:55:50
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback