Tävlingen har börjat!

2009-03-01 @ 09:47:09
Såg nyss en bild på Sophie Dahl på en blogg, gud vad hon är snygg! Hade helt glömt bort henne, hon har varit en otrolig inspiration tidigare i mitt liv, gud vad hon är vacker och ytterligare ett bevis på att man kan gå från vacker (jag tycker verkligen att man kan vara jättevacker som tjock) till ännu vackrare bara för att man går ner i vikt.


Iaf idag är en ny månad vilket alltid peppar folk. Jag är med i 2 utmaningar, en börjar idag och en börjar den 9e. Ska gå ner minst 1 kg fram tills den 9e. Är hemma hos föräldrarna fram tills 10e och pojkvännen kommer antagligen 12 dagar senare så under den tiden ska jag köra stenhårt. Funderar på abc, och kanske börja med en detox. Har någon provat någon detox som fungerat, jag vill verkligen rensa min kropp. Typ utesluta kolhydrater, rött kött, mjölkprodukter, för mkt fett osv.

Wiho, fick precis sms från han jag skriver uppsats med att vi träffas vid 13 istället, nice nu ska jag fortsätta läsa bloggar och dricka kaffe i morgonrock i sängen - det är lyx! Sen lite hip hop abs kanske?

Kommentarer

Postat av: tess

jag är jättetaggad :) Jag ska såklart äta mindre och nyttigare för att gå ner, men blev lite sugen nu att göra som du, utesluta allt som är dåligt för kroppen på alla sätt. Äta bara lite kött frukt, och grönsaker kanske? Sket i vinet igår för det kändes fel.

Lycka till den här månaden förresten!!

2009-03-01 @ 13:18:53
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback